среда, 31 октября 2012 г.

Модуль 5. Рефлексія

Не знаю як хто, а я в шаленому захваті  від цього дня :))))
Все почалося спочатку,  як не дивно :) Маленька вправа з мячем мені покращила настрій :) сподіваюсь, що всім іншим теж. Пригадую, як я використовувала мяч. коли працювала в школі. Правда. не для того, щоб учні побажали один одному щось приємне, а щоб перевірнити лексику. Але сама наявність мяча піднімала всім настрій.
Сьогодні мені ще допомогло побачення із Юлею. Вона вказала на дуже слушні моменти і завдяки їй моя вчительська презентація стала кращою.
"Подія модуля" - це робота в малих групах. Саме цікаве і саме складне. При чому для мене складним було не виявлення проблеми та знаходження шляхів розвязання, а саме кооперація між членами групи. Я пресенгую :( Не тільки тут, а взагалі. завжди. І розумію це не в процесі, а вже коли все закінчується. Жах якийсь! Пєчалька. Але в цьому є і позитивні моменти - визначена траекторія саморозвитку :)
Ще мені дуже подобається система написання плану - спочатку створюємо документи, потім пишемо діяльність, а потім заповнюємо цілі :)) Так просто!
Але бентежить ось що - я не втомлююсь. Я не хочу після завершення робочого дня прийти додому і впасти. В процесі роботи я не сачкую. все виконую. намагаюсь зробити як найкраще. Чому втоми немає? Всім так легко чи я одна така ненормальна?

1 комментарий:

  1. На останнє питання: ні, не одна, гадаю, що парочка знайдеться як мінімум, ну як мінімум півпарочки :)
    На передостаннє: мабуть тому що: цікаво, доступно, є бачення використання для своєї профдіяльності (враховуючи, що остнання після формальної частини на роботі переходить у неформальну, мозок постійно щось перемелює та пересипає), та і на весь вечір.
    Але хочу застерігти: після емоційного збудження завжди йде гальмування (варто подумати про підготовку до нього, щоб воно не було таким руйнівним).

    ОтветитьУдалить