понедельник, 29 октября 2012 г.

Модуль 1. Рефлексія

Цей модуль, безумовно, допоміг мені у визначення цілей мого власного навчання, а саме: навчитися формувати в студентів навички мислення вищих рівнів, навчитися правильно формулювати основні запитання проекту, щоб спонукати учнів до роботи над проблемою, навчатися визначати стратегії для здійснення диференціойованого навчання. Я вважаю, що саме такі цілі допоможуть мені ефективніше організувати мою подальшу роботу із студентами, спираючись на їх потреби та можливості. Коли людині цікаво працювати, та вона відчуває, що справиться із завданням. тоді навчання буде приносити радість, виникне внутрішня потреба навчатись не тільки в стінах вузу, а й взагалі. 
Дуже важливо мати чіткі цілі, тому що вони  дозволяють сконцентруватися на головному. В процесі навчання завжди виникають нові питання,  а чітко сформульована мета веде до запланованого результату.
Я впевнена, що знайду багато корисної матеріалів на сторінках запропонованих сайтів. заголовки вже точно знайшла, треба подивитись що там всередині.Дуже цінними для мене були знання про те, що мета має бути конкретною, досяжною та вимірюваною.

Комментариев нет:

Отправить комментарий