вторник, 30 октября 2012 г.

Модуль 4. Рефлексія

Ура! Моя проблема з третього модуля вирішилась! "Побачення" з Ігорем було дуже корисним! Ось за це я і люблю чоловіків - у них в голові все чітко і ясно (звісно, що не тільки за це). тепер і в моїй голові все чітко і ясно (стосовно проекту). Ігорю, красно дякую!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Інформація з цього модулю виявилась абсоютно новою для мене! Про формуюче оцювання дізналася тільки вчора, а сьогодні познайомилась із сутністю процедури та інструментами. Вражає :)))
Навчилась вбудовувати файл :) Точніше я і раніше вбудовувала. але він не працював :) Бо вбудовувала не до кінця. Тепер працює :) Дякую Олені :)
Зробила презентацію вчителя :) Дуже подобається, що нас обмежили чотирма слайдами. Як казав Чехов - "краткость - сестра таланта".Після створення таблиці та діаграм у ворді презентацію бьуло створювати легко.
Що було складно? Як завжди (для мене) - придумувати своє. Все одно десь у глибині душі є побоювання - а може я щось неправльно роблю? Було б спокійніше. якби мене частіше перевіряли. 
Цікаво. а тренери будуть оцінювати наші проекти?

4 комментария:

  1. Супер! Супер! Супер! Ви - взірець для нашої спільноти! Спрбуйте тепер "спровокувати " читачів Вашого блогу поспілкуватися з Вами. Поставте їм пару цікавих педагоічних запитань. Тільки - насправді, які Вас цікавлять і відповідей на них Ви не знаєте. Поділіться своїми справжніми сумнівами. У ВАс - ВИЙДЕ!
    З повагою,
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить
  2. Вибачаюся, спочатку не прочитала вашу рефлексію 3 модуля. там запитаннячко - те , що треба. Чіпляє і хочеться з Вами поспілкуватися. Вам - не слабо!
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить
  3. Тепер і я знаю, хто є "взірцем для нашої спільноти" (дотримуюсь авторского права :)) щодо блогу і рефлексії!!! Так тримати! Дуже цікаво і емоційно! Спасибі!

    ОтветитьУдалить
  4. Не знав, що спілкування на "побаченні" мало такі наслідки. Є над чим подумати, буду обережний надалі.

    ОтветитьУдалить