понедельник, 29 октября 2012 г.

Модуль 2. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені проаналізувати переваги використання методу проектів у навчальному процесі, а саме те, що студенти мають самостійно працювати над розвязанням проблеми, у них немає готових відповідей у підручнику, цікава проблема змушує думати і діяти. Я впевнена, що навички 21 століття, які розвиває навчання за методом проектів, допоможуть студентам і в тому випадку, навіть якщо вони не будуть працювати в сфері освіти.
Інформація, яку я отримала в цьому модулі, допомогла мені впорядкувати те, що я вже знала про метод проектів, спрямувавши мою увагу на важливість самостійної роботи студентів. 

1 комментарий:

  1. Майже ідеально! Для досконалого допису не вистачає тільки чогось не звичного, що саме ВАс турбує. Невже все так "гладко " буде зі стулентами"?. І у вас немає зовсім сумнівів щодо їх навчання з використанням методу проектів? Поділіться з читачами вашого блогу, щоб їм захотілося Вам відповісти, навести свої думки. Поставте читачам блогу декілька запитань, спонукайте їх написати Вам свою думку. Спровокуйте їх!
    Успіхів!!
    Ніна Д.

    ОтветитьУдалить