вторник, 30 октября 2012 г.

Модуль 3. Рефлексія

Для мене цей модуль був цікавішим, ніж попередні і набагато складнішим. При розгляданні основних питань проекту я відкрила для себе нові аспекти формулювання ключових та тематичних питань, а шапаргалка взагалі клас :) Дуже дякую розробникам :)) Дуже допомогла мені вправа про порівняння складності та легкості етапів навчального дослідження. Я точно буду використовувати цей прийом у своїй роботі (на будь-якому матеріалі).
При роботі над дослідженням у проекті виникла цікава несподіванка - коли я обирала тему проекту та приблизно продумувала як все буде відбуватися. то все було просто і гладно. А коли я сама почала виконувати дослідження (в ролі учня), то виявилось. що мій проект набагато складніший і в мене (як у вчителя) виникли побоювання, що мої чотирикласники можуть не впоратись із темою. Чи є хтось,  у кого теж така проблема?

Комментариев нет:

Отправить комментарий