пятница, 2 ноября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Сьогодні ознайомились з диференціацією. Я зрозуміла, що поняття диференціації я розуміла дуже вузько, це по-перше. а по-друге, я не дуже багато уваги приділяю диференціації у своїй роботі :( Буду змінювати! Корисною для мене була вправа. де ми оцінювали як часто ми використовуємо диференнціацію. своїм результатом я не задоволена.
Також зясувала що саме є самоспрямування у навчанні. Я розуміла це геть неправильно.
Всі ці штуки сьогоднішні мені особливо подобаються ще й тим, що я бачу де саме мені треба працювати над собою.
Цікавою була лекція британського вченого. Він говорив з гумором, але за суттю та ситуація, у якій опинилось наше суспвільство є жахливою.

Але як вчителі, що в більшості своїй не є успішними можуть навчити учнів стати успішними?
Як вчителі, які не звикли до вибору. можуть навчити учнів творчості?

Комментариев нет:

Отправить комментарий