четверг, 1 ноября 2012 г.

Модуль 7. Рефлексія

ПРи планування учнівської роботи мені найскладніше було визначити що саме туди написати. На цей тренінг я прийшла вже з ідеєю, тому що здогадувалась чим саме ми будемо тут працювати, тому заздалегідь обрала тему. І в голові у мене був майже чіткий план що в мене буде тут, ащо тут і там. Але коли дійшло до створення прикладу учнівської роботи, то все виявилось складніше, ніж я уявляла. Вийшла я з цієї ситуації за допомогою тренера :)) Ніна звузила мою діяльність :) я думаю, що в мене все вийшло. Тепер це треба узгодити із загальним висновком.

2 комментария:

  1. Аня, і Вам хотілося охопити побільше. Правий був Брамс, що легко писати музику - складно викреслювати зайві ноти ))). Думаю, все у Вас вийшло.

    ОтветитьУдалить
  2. Так, викинуте зайве, ніби шкода. Ніна підтвердила мої сумніви, що зайве у блозі точно є, і його негайно, без питань - викинути.

    ОтветитьУдалить